ja cię babo wychowam...

Mój facet traktuje mnie przedmiotowo... chlip, chlip.... aaa buuuu...

Tak s###!

Zostałaś stworzona do tego, by facet cię dymał!

Spójrz k#### prawdzie w oczy!

Gdyby nie to, że mogę zamoczyć, nigdy bym się tobą k#### nie zainteresował!

Jak k#### śmiesz robić z tego problem s###?!?

Aż tak źle ci z faktem, że ktoś cię przedyma porządnie, kilka razy w tygodniu!?!?

Mało ci?

Musisz mnie k#### zmuszać, bym zabawiał cię swoim towarzystwem?

Aż takie masz k#### nudne życie beze mnie?

Po co k###? Pytam się! Po co?

To nie jest do c#### fajne!

Litości!

Nie masz k#### ciekawszych rzeczy do roboty?!?

Interesuje mnie s### tylko jedno!

Wszystko co mogę zrobić z tobą (poza dymaniem!) 100 razy lepiej i ciekawiej, zrobię bez ciebie!

Pogódź się z tym s### a będziemy żyli długo i szczęśliwie!

Czasem razem...

P.S.

Zapamiętaj s###!

Telefon i Facebook, służą do umawiania się na spotkanie, a nie do napierdalania mi tysiąca wiadomości, jak tylko stracisz mnie z oczu!

Błagam k####!